Sunday, May 27, 2007

Kemaskini 04

Perkara yang paling aku risau selama ni selain nak akad nanti akhirnya dah settle. Hari ni, lepas zohor, aku dah jumpa Ustaz Hassan di Masjid Al-Muqarrabin Bandar Tasik Selatan untuk bagi borang nikah yang telah pun mendapat pengesahan JAWI dan juga untuk menempah Kadi (beliau) untuk akad nikah di masjid tersebut. Alhamdulillah. Ustaz Hassan pun dah take note. Harap berjalan lancar, insyaAllah.

Lepas tu, aku bersama tunang aku, bakal kakak ipar dan bakal mak mertua aku pun pi Semua House kat Jalan Tunku Abdul Rahman tu. Tujuan ialah nak fitting baju kahwin. Baju dah siap untuk kenduri di KL, cuma ada sikit nak kene modified sebab seluar labuh sangat. Baju semua ok. Baju untuk kenduri di Seremban masih tak boleh test lagi sebab baju sewa, so ada orang lain nak pakai dulu, huh! Nasib baik yang kenduri belah KL kami pengguna pertama (perasmi) hehe. Samping untuk akad nikah pun dah beli. Settle bab tu. Tinggal nak beli kasut je lagi.

Oh ye, photographer pun aku dah jumpa, Azam dari Digital Syndicate, korang boleh check hasil kerja photography mereka di http://www.digitalsyndicate.com.my.

Kad pun dah start post (untuk kawan2 skolah dan kolej dulu, well, i have surprise many friends of mine about my wedding haha). Cuti pun dah apply kat bos, bos ok je luluskan. Maybe esok baru nak bagi kat HR borang cuti tu. Kad2 jemputan akan diedarkan pada awal bulan jun kot untuk rakan2 kerja, a few of them already knew about my wedding. So, just wait and see!

:)

No comments: