Friday, May 18, 2007

Duit Hantaran

Hmm, 2 hari lepas, lepas aku hantar tunang aku pi office, aku singgah kat Maybank TTDI untuk buat banker's cheque. Tujuan aku untuk buat cheque tu ialah untuk duit hantaran. Berapa? Will not disclose here, hehe. Mak aku dah discuss ngan bakal mak mertua aku (huuuu!) mengenai hantaran tu haritu. Mak aku kata, buat cheque, than scan and print colour, lepas tu letak dalam frame. Cheque sebenar akan diberi awal kepada tunang aku. Hehe, nice trick ek. Yep, this is for security reason. Bahaya bawak benda2 berharga ni, walaupun kenduri. Susah nak jaga. Better like that. Bukannya aku tak bagi, cuma presentation style je lain. Well, x kisah la ape orang nak kata pun, hehe.

Maybe duit mas kawin la buat hias2 sikit, tak kisah la tu. Duit hantaran sikit je. Kuala Lumpur RM80. Huuu. Barang2 pulak, mak kata 7-9, tapi bila aku kira2 balik, dah lebih 7-9 ni, hahaha, blasah je.

:)

No comments: