Thursday, May 10, 2007

Baju Akad Nikah

Baju melayu untuk Akad Nikah pun dah siap. Kain Murni yang belikan. Kain jenis ape ntah. Tempah dalam masa sebulan je kat trusted tailor, Astor. RM110 gak la kene charge. Huu! Lari banyak dah ni budjet ni, haha. Camno?

Alhamdulillah, dua hari lepas, aku dah berjaya kemas segala barang aku kat Seremban. Pengumpul sampah rupanya aku ni, adeh, banyak resit je. Settle!

Anyway, kad kahwin aku dah bawak balik untuk Mak dan Abah. Agak banyak gak balanced aku bagi mereka. Untuk aku dah cukup kot. Kawan2 yang aku tak dapat nak hantar kad, guna e-kad (kad yang aku scan) pun ok kot ek? Hehe. InsyaAllah, awal bulan depan aku distribute semua kad2 tu.

Harapnya, borang nikah boleh settle dalam minggu ni dan hopefully baju kahwin dah boleh fitting. InsyaAllah.

Wah, sampai waktu ni, aku ada 1 bulan, 2 minggu dan 6 hari je lagi. Huuu!

:)

1 comment:

++ hainey ++ said...

keram...dah tak lama lagi dah...tinggal sebulan je lagi :D...

gudluck ;)