Wednesday, April 04, 2007

Anak Kariah

Alhamdulillah, hari ni aku dapat jumpa Ustaz Pauzi Bin Ilias iaitu Penolong Pendaftar Nikah, Cerai dan Rujuk di Masjid Jamek Sungai Besi, KL. Aku jumpa Ustaz Pauzi kerana nak minta tanda tangan pengesahan beliau mengenai anak kariah, ic aku alamat Seremban, tapi aku settlekan di KL je. Bukit Jalil area rumah aku ni kariah Sungai Besi. Beliau dah sign semua borang aku tu dan settle dah semua. Lepas ni kene bagi semua form aku tu kepada Murni untuk dia pulak settlekan borang dia. Murni punya borang banyak sikit sebab nak kene bawak Wali serta Saksi jumpa Ustaz Hassan Al- Fadhli di Masjid Al-Muqarrabin, Bandar Tasik Selatan. Hopefully tak ada masalah hendaknya. Harap boleh settle cepat. So tak la kelam kabut nanti.

:)

2 comments:

++ hainey ++ said...

wah...makin mantap preparation ni ;)

akr4m said...

kantoi la plak, wahahahaha