Sunday, March 18, 2007

Kad Kahwin

Hmm, update lagi. Semalam aku pergi ke Medan Mara bersama ayang untuk mengusha kad kahwin kami. Akhirnya, ayang buat pilihan untuk buat kat kedai bawah tu je (bukan kedai sebelum ni). Design ok la, yang kaler brown tu macam grand skit tapi tak la grand sangat. Tapi sayang, kaler meroon untuk tema ayang takde. Tapi dia proceed gak dengan kaler putih. Maybe kami buat asing, ayang amik kaler putih, aku amik kaler brown.

Aku dan ayang dah bagi detail kami ape yang nak tulis dalam kad tu, map pun dah bagi. Aku bagi map yang ada dalam kad kahwin along dulu tu je. Price? Hehe RM0.95 je. Bleh tahan la sebab aku memang budjet kad sekeping RM1. Buat dalam 600keping setiap sorang. So 1200keping dalam RM1140. RM570 seorang. InsyaAllah, awal bulan 4 siap.

Borang dah bagi kat ayang, tinggal nak isi je. Awal bulan 4 aku nak settlekan semua kalau boleh dan submit terus kat JAWI. InsyaAllah.

p/s : seriously, i need to ready myself for tanggungjawab, rohani, jasmani, financial etc. hopefully we will be ok after living together as a husband and wife. InsyaAllah.

:)

No comments: